تبلیغات
مدیریت اسلامی - همایش مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی

تحقق مدیریت اسلامی

همایش مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی

محورهای همایش:

الف. مدیریت اسلامی و ارتقای فرهنگی

1. مبانی، رویکردها، سبک‌ها و شیوه‌های مدیریتی در حوزه‌ی ارتقای فرهنگی خانواده نیازمندان

2. الگوهای مبتنی بر سیره‌ی اهل بیت (ع) در ارتقای فرهنگی نیازمندان

3. جایگاه مردم، رسانه‌ها، نخبگان و کارآفرینان در ارتقای فرهنگی نیازمندان (با تأکید بر صیانت فرهنگی، مسایل زنان و خانواده، ازدواج، سبک زندگی، اوقات فراغت و تعلیم و تربیت)

4. الگوی سبک زندگی خانواده اسلامی

5. سایر موضوعات مدیریتی مرتبط با ارتقاء فرهنگی نیازمندان

ب. مدیریت اسلامی و حمایت‌های اجتماعی  

1. نقش و جایگاه حاکمیت (دولت، مجلس، قوه قضائیه و...) در گسترش حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان 

2. نقش و جایگاه نهادهای غیرحاکمیتی (بخش خصوصی، خیرین و...) در گسترش حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان

3. نقش و جایگاه برنامه‌های عمومی (برنامه‌های رسانه‌ای، جشن عاطفه‌ها و...) در گسترش حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان

4. نقش و جایگاه جامعه و افراد (خانواده، فرد نیازمند، نخبگان و...) در گسترش حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان 

5. سایر موضوعات مدیریتی مرتبط با حمایت‌های اجتماعی 

ج. مدیریت اسلامی و نهادهای حمایتی

1. موضوعات مرتبط با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در نهادهای حمایتی 

2. موضوعات مرتبط با مدیریت سرمایه‌های انسانی در نهادهای حمایتی

3. موضوعات مرتبط با نظارت و بازرسی در نهادهای حمایتی

4. موضوعات مرتبط با  سبک‌های رهبری در نهادهای حمایتی

5. موضوعات مرتبط با مدیریت دانش و فرآیندها در نهادهای حمایتی 

6. سیر و سیره‌ی اهل‌البیت (ع) در نهادسازی حوزه‌های مرتبط با نیازمندان 

7. سایر موضوعات مدیریتی مرتبط با نهادهای حمایتی

د . مدیریت اسلامی و همبستگی اجتماعی

1. مبانی، رویکردها، سبک و روش‌های مدیریت ارتباطات، گسترش همبستگی و تعامل اجتماعی مردم و نیازمندان

2. الگوها و مصادیق گسترش سنت‌های حسنه اسلامی و جلب مشارکت‌های عمومی در توانمندسازی نیازمندان در سیره‌ی اهل‌البیت (ع)

3. روش‌های اعتمادسازی و هدایت افکار عمومی در ارتقای مشارکت‌های عمومی، امور خیریه و فرهنگ نیکوکاری 

4. سایر موضوعات مدیریتی مرتبط با محور همبستگی اجتماعی

ه. مدیریت اسلامی و ظرفیت‌ساز‌ی‌های مالی و اقتصادی

1. الگوها و شیوه‌های تأمین مالی خرد (مایحتاج زندگی، مسکن، ازدواج، درمان و تحصیل) نیازمندان

2. الگوها و شیوه‌های جدید بهره‌برداری از نهادهای وقف، صدقات، کفارات، زکورات، تبرعات، قرض الحسنه و...

3. طراحی ابزارهای جدید مالی (صندوق‌ها، اوراق مالی و...) برای تأمین مالی نیازمندان

4. طراحی روش‌های جدید سرمایه‌گذاری در راستای افزایش توانمندی مالی و اقتصادی خانواده‌ی نیازمندان

5. مدل‌سازی تعامل بین نهادهای حمایتی در خصوص مدیریت اثربخشِ جذب مشارکت‌های مردمی و خدمت‌رسانی به نیازمندان

6. سایر موضوعات مدیریتی مرتبط با ظرفیت‌سازی مالی و اقتصادی

نشانی وب سایت: http://madadcnf.ir

مهلت ارسال مقالات:   31/ تیرماه/ 1393
تاریخ برگزاری همایش :     شهریور/1393





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo